czwartek, 27 kwietnia 2017

Obrazek 3D dla fana motoryzcji - DIY

Dziś chciałam Wam pokazać, jak w łatwy sposób zrobić efektowną ozdobę do pokoju dziecięcego, która spodoba się każdemu miłośnikowi motoryzacji 😉
Do zrobienia obrazu  3D potrzebne będą:
- ramka (ja wybrała biała ramę FISBKO z Ikea 40x50cm za 15,99zł)
-arkusz białego brystolu w rozmiarze zależnym od wielkości ramy (u mnie 40x50cm)
- arkusz czarnego brystolu ok. 40x40cm
- klej magic
- dwustronna taśma klejąca
- nożyczki
- resoraki 5-6 sztuk
Zaczynamy od docięcia arkusz białego papieru do kształtu ramki, z czarnego papieru wycinamy literę imienia dziecka na tyle szeroką, aby zmieściły się na niej dwa pasy ruchu. Za pomocą kleju na literce umieszczamy białe linie przerywane, wycięte z białej kartki. Literę przyklejamy do białego papieru,  a całość do tekturowego tyłu ramy. Radze użyć w tym celu dwustronnej taśmy klejącej, żeby uniknąć pofalowania papieru pod wpływem kleju. Teraz pora na samochodziki 🚗 Michaś wybrał dla mnie uszkodzone modele z zepsutym zawieszeniem, czy powtarzające się w kolekcji pojazdy. Auta będą na stałe unieruchomienie, warto wiec wybrać takie, którymi dziecko już się nie bawi. Do przymocowania samochodów użyłam kleju magic, trzymają się świetnie a ramka wisi już kilka tygodni. Na koniec oprawiamy nasz obraz i wieszamy na ścianie.
Zobaczcie jak super się prezentuje 😁
Miłego tworzenia😏
P.S. zdjęcia zrobiła mama📷

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz :)